2011. augusztus 29., hétfő

Insanity - 15. nap (Második fit teszt!)

A 14. nap azért maradt ki, mert pihenőnap lett volna hivatalosan, de előtte napokig pihentem, szóval nem sok értelmét láttam, tehát ma inkább:

Fit test (másodjára)

A fit testet 15 naponta kell megismételni, nekem ez volt tehát a második. Az első fit test az Insanity legelső napján volt, tehát totális kezdőként csináltam. Az első fit test eredményeit a linken láthatjátok. *
A második fit test sokkal jobban ment. Nem vettem be előtte még L-karnitint sem, tehát az eredményeim teljesen azt mutatják, hogy mit bírok most, nulla támogatással. Igazából hozzátenném azt is, hogy ma szuper erőben voltam, tökéletesen éreztem magam. Azért az is nagyon sokat számít, hogy épp milyen napja van az embernek... és ma szerencsém volt. Tegnap például elég rossz voltam. Most pedig lássunk egy összehasonlító táblázatot!


Az első oszlopban az első, a másodikban a második fit test eredményeit láthatjátok. A jobb eredményt pirossal emeltem ki. Láthatjátok, hogy 1 gyakorlat kivételével mindenben fejlődtem!

* Sajnos az első fit testnél elnéztem a Globe Jump-ok számolását. Ez egy olyan gyakorlat, aminél nem a mozdulatok számát kell nézni, hanem a körök számait. 4 lépésből áll össze egy kör. A köröket kell számolni, én pedig véletlenül a lépéseket számoltam... Még csodálkoztam is, hogy ilyen sok ment a többiekhez képest :)

3 megjegyzés:

  1. szia.
    meg a switch kicks-et is elnezted. ott ket rugas szamit egynek.

    VálaszTörlés
  2. A switch kicks gyakorlatot is kettővel kell osztani. Rá van írva a dvd-hez mellékelt fit-test táblázatra is.

    VálaszTörlés