2011. április 19., kedd

Pihenő

Ma annyira durván izomlázam volt (van), hogy úgy döntöttem, ma nem mozgok semmit (Sok séta, na az volt, de csak kedvtelésből). Amúgy is hajlamos vagyok rá, hogy (ha belemelegszem) minden áldott nap mozgok valamit. Ez nem jó, heti 4-5 nap elég kell, hogy legyen, de legalábbis minimum egy nap pihenőt illik tartani.

Igazából már napok óta állandó izomlázam van, de eddig még tűrhető volt, annak ellenére, hogy minden egyes nap kiújult (mozgás után :D). De ez a mostani valami szörnyű! Már tegnap éreztem spinracing után, hogy durván izomlázam lesz, ráadásul egész nap fájt a fejem, nagyon meleg volt a testem, szédültem, stb. Mondjuk ez abszolút nem a spinracing hibája, de nem segített az általános közérzetemen ez sem :)

Szóval iszonyúan fáj. A combom. Ha lépek fáj, ha egy picit is mozgatom, fáj, a lépcsőzésről és a leülésről már nem is beszélve. (A guggolás megint csak jaaaaaj :D)

Annyira sajnálom pedig, mert ma annyira lett volna kedvem spinracingre menni. Így nem tudom, hogy mikor fogok tudni menni legközelebb, mert attól tartok, hogy egyszerűen nem bírnám ilyen durva izomlázzal. Tudom, jó az izomlázra egy kis mozgás, jobb lesz tőle, de erre most túl durva lenne egy spinracing. 

Na de meglátjuk, mit hoz a holnap. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése