2011. április 29., péntek

Napi tekerés

60 perc és 603 kalória. Nagyon jó érzés volt, persze bele kellett húzni, de nem érzem úgy, hogy túlerőltettem volna magam. 

Múlt héten jött szembe velem a neten egy ''zenék sporthoz'' válogatás (80 track!), le is töltöttem, most arra tekertem. Tudjátok, ezek azok a tipikus tuc-tuc zenék, de tekeréshez nekem pont ez a jó. Ritmusra lehet a legjobban tekerni, úgyhogy ez szuper ötlet volt, majd még keresek hasonlókat.

Igazából 600 kalória volt a cél, mivel hiába nézem meg, hogy mit eszem, de 1200 kalória elég könnyen összejön :) Viszont akárhogy is nézem, ma pluszban fogok kijönni (szóval kevesebb lesz a kalóriaösszegem, mint 1200), ami valahol jó, valahol meg nem. Nem igazán kellene 1200 kalória alá menni, mivel a túl alacsony kalóriabevitel hosszútávon hátráltatja a fogyást, mivel a szervezet éhezésnek van kitéve, ezért inkább raktároz.

Csak az a baj, hogy tizedesjegy pontossággal nem tudom kiszámolni a napi bevitt kalóriákat, akárhogy is igyekszem. Ahhoz az kellene, hogy mérleggel lemérjek mindent, amit eszem (tehát tényleg mindent), azt meg ugye azért csak nem :)

Szóval a beállított kalóriaszintet biztos nem léptem túl, a kérdés inkább az, hogy mennyivel maradtam alul. De nem túl sokkal, úgyhogy nem hiszem, hogy ebből hosszútávon probléma lenne.

(Meg sajnos tegnap bőven bepótoltam előre is :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése