2011. április 27., szerda

Új lendület

Tegnap nagyon magam alatt voltam, úgyhogy kifejezetten erőlködnöm kellett, hogy elinduljak step edzésre. Aztán a villamos megállóban jöttem rá, hogy nincs nálam a diákigazolványom, ráadásul lemerült a mobilom. Na ezek azok a napok, amikor (csak halkan mondom, mert olyan szörnyű :)) visszafordul az ember talpig sportruházatban, egy üveg ásványvízzel a kezében, és hazamegy. 

Na ez az, amit nem szabad csinálni! Sokkal de sokkal jobban éreztem volna magam, ha elmegyek stepre, mert nagyon szeretem, ennél jobban semmilyen más edzésformát nem élvezek. 

Persze nem volt semmi gond, valószínű csak kimerített a sok utazgatás hétvégén. :)

De a lényeg, hogy ma már újra tele voltam energiával, el is mentem tesire délben. Az én szakomon ugyanis három félév tesi kötelező, most csinálom a másodikat. Nos, ez heti 1 alkalommal 2 óra, és aerobic néven fut, azért ezt vettem fel, mert már tavaly is ezt csináltam, és nekem nagyon bejön.

A legjobb (számomra) az egészben, hogy minden második héten step aerobic van, ami sajnos nem annyira intenzív, mint Andi fakultatív órái, mivel túlságosan nagy a szórás. Meg mégiscsak egy tesi óráról van szó :) Sokan tényleg csak azért járnak oda az órára, hogy meglegyen a kötelező félév, és kész.

Ettől függetlenül nagyon jók az órák. Ma softballal dolgoztunk, leginkább combra mentünk rá. Egyáltalán nem bántam, mert a múlt heti izomlázamat mintha elfújta volna a szél, sőt, úgy érzem, jobban is bírtam a gyakorlatokat ma. 

Nem égettem vele annyi kalóriát, mint egy spinning edzéssel, de élveztem, és új lendületet adott, ami most nagyon kellett. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése