2011. április 17., vasárnap

2011. április 17. (péntek)

Gondolkoztam, hogy elővegyem-e a P90X-et (már nagyon régóta a gépemen van, de még sosem sikerült kipróbálnom), de végülis a szobabiciklihez több kedvem volt. Most nem HIIT-eztem, hanem letekertem 40 percet, változó ellenállással (próbáltam egyre magasabb fokozatba kapcsolva tekerni). Nyeregből kiállva is tekertem néha, bár szegény kis masina eléggé nyikorgott :) Nem pont erre van tervezve.

Nagyon szuper volt, jólesően kifárasztott és megmozgatott. Pont erre volt most szükségem! A távot elfelejtettem megnézni, de 302 kalóriát égettem a bicikli szerint. Azt nem tudom, hogy mennyire hiteles, amit kiír, de mindenesetre 302 kalória jó, ha több is volt, az csak még jobb.

Holnap reggelre pedig azt tervezem, hogy elmegyek a 8 órakor kezdődő spinningre. Már csak azért is írom le ide, hogy semmiképp se keressek kifogásokat, és tényleg menjek :)

További szép esetét mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése