2011. április 18., hétfő

Hétfő

És igen, rávettem magam, nem volt több kifogás, és elmentem a reggeli spinracingre! (Sajnos eddig következetesen a spinning szót használtam rá, ezentúl figyelek :)) 8-tól 9-ig tartott, az órarend szerint Kati tartotta volna (eddig csak nála jártam, és az edzései elég kemények), de most helyettesítés volt. Fogalmam sincs, hogy miért, mivel Katit láttam is reggel, beszélgetett valakivel, sőt, óra után is láttam.

Végülis nem zavar, hogy nem ő volt, mert így kipróbálhattam más óráját is. Szerintem nagyon jó volt, bár más, mint Kati órái.

Úgy láttam, hogy sokkal jobban bírom, mint eddig. Edzés előtt fél órával bevettem 3 szem L-karnitint, de hogy ez volt-e az oka, vagy nem... Majd még kiderül :) Mindenesetre szerintem megütöttem a mércét, szinte teljesen végig tudtam csinálni, amit a többség. A hegymenet is szuperül ment :) Ezzel szoktak ugyanis gondok lenni, mindig félek, hogy nehogy leessek a bicajról túltekerés miatt, meg érzem sokszor, hogy nem bírja a combom. De most nem voltak ilyen problémáim :)

Szóval nagyon örülök neki, hogy rávettem magam. Igazából a koránkeléssel nem volt bajom, csak a létesítményhez kell még egy kicsit szoknom.

Tudom, nevetségesen hangzik, de amíg nem szokok bele, és még új helynek érzem, addig úgy félek elmenni, félek attól, hogy nehogy zavarjam az órát, meg hogy hogy fognak rám nézni a szép, sportos lányok... Aztán amikor ott vagyok, rájövök, hogy mindenki milyen kedves, és hogy mindenféle korú és alkatú ember jár oda, nem csak szuper sportos emberek :)

Ráadásul az iramot is teljesen ügyesen tudom tartani, sosem szoktam azt érezni, hogy én vagyok a legügyetlenebb. És amúgy sem erre figyel az, aki odamegy.

Egyszóval bátorság!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése