2011. augusztus 19., péntek

Insanity - 8. nap

Cardio Power & Resistance. Ez is volt már ám, itt.

Most jobban ment, mint előző alkalommal. Viszont ennyire egyetlen edzés sem tudott még megizzasztani (még a spinracing sem, ami azért elég nagy szó). Mondjuk ez szerintem nagyrészt annak a táplálékkiegészítőnek köszönhető, amit a mai naptól szedek. De erről még fogok írni egy külön bejegyzést, csak előbb összeszedem minden bátorságomat :) Tudom ugyanis, hogy nem valami ''menő'' táplálékkiegészítőket szedni.

Tegnapelőtt Rest day volt az Insanityben, úgyhogy ki is élveztem, bizony nem csináltam semmit. Mondjuk meg volt a kísértés, hogy nekiálljak tekerni egyet, de lebeszéltem magam róla. Mert tényleg szükségem volt a pihenésre... Viszont erről már írtam :)

Tegnap meg azért nem írtam, mert strandon voltam (idén először, és valószínű utoljára...), úgyhogy kivettem egy szabadnapot. Jól esett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése