2011. augusztus 23., kedd

Insanity - 12. nap

Cardio Power & Resistance

Edzés előtt egy órával 2000 mg L-karnitin ment. Gondolkozom rajta, hogy ne váltsak-e másra, pl. Pentacarnra, aminek az a lényege, hogy többféle karnitin van benne, és elvileg hatékonyabb.

A napokban még a multivitaminok között is nézelődtem, ugyanis túl kevés vitamin jut a szervezetembe. Már eleve sport nélkül is tanácsos szedni valamit (pl. Actival) mindenkinek, na de persze nem sokan vannak, akik odafigyelnek erre. Bevallom nekem is nagyon nehéz. Apukám évek óta veszi az Activalt, mindig mondja, hogy szedjem, aztán mindig elfejtem. Néha belém diktál egyet, ha épp eszébe jut, és itthon vagyok :D

Viszont azt tudnotok kell, hogy sport mellett még inkább érdemes erre odafigyelni. Több energiád lesz, jobban regenerálódik a szervezeted, erősebb lesz az immunrendszered. Egyszóval: fontos. És ezt nem szabad a szőnyeg alá söpörni!

Már ki is néztem egyet, majd ha legközelebb rendelek a builder shopból, megveszem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése