2011. augusztus 2., kedd

Kis javulás

Először is: ma picit több energiám volt, és már nagyon hiányzott a mozgás, úgyhogy szobabicajra pattantam. 

Idő: 40 perc
Kcal: 354 kcal
Távolság: 9.7 km

Szerencsére nem adódott közben semmi gond, nem lettem rosszul, és elég jó tempóban tudtam tekerni (ahhoz képest, hogy már több mint egy hete beteg vagyok :D)

Ma reggel nagyon erős torokfájdalomra ébredtem, és utánaszámoltam, hogy már 10 napja (!!) fáj a torkom, állandó jelleggel. De reggelente mindig sokkal rosszabb. Ráadásul már mindent próbáltam, Strepsilst, Strepfent, Mebucaint, Neocitrant, meleg levest, narancslét, napi 2000 mg C-vitamint... Na szóval szó szerint mindent :)

Úgyhogy elmentem dokihoz. Mindenki nagyon kedves volt hozzám, szóval jó élmény volt. Viszont elmondta a doktornő, hogy jó, hogy eljöttem, mert ez soha nem múlt volna el magától, mivel mandulagyulladásom van. Felírt nekem kapásból három gyógyszert (az egyik egy erős antibiotikum), ki is váltottam őket.

Úgyhogy most várom a javulást, de beletelik még pár napba, hogy újra top formában legyek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése