2011. augusztus 14., vasárnap

Újra futás

Elkísértem a barátomat futni, Ő intervallumozott, én meg futottam egyben 6 kört. Sajnos az utóbbi pár hét kimaradt mindenféle okból, úgymint betegség és költözés, úgyhogy bevallom kicsit tartottam az egésztől. De jól ment :) Ha maradtunk volna még, le tudtam volna futni 10 kört is.

Először úgy terveztem, hogy futás után jöhet az Insanity 5. napja, de ahogy jöttem fel a lépcsőn futás után, éreztem, hogy ez nem biztos, hogy jó ötlet. Egyébként össze-vissza ettem egész nap, nagyon kívántam az édességet (szerencsére nem igazán volt itthon :D), szóval nem lett volna rossz a futás-Insanity kombó. 

Dehát iszonyúan fáj a combom, úgyhogy azt hiszem, ma nem reális az Insanity.

Amúgy meg képzeljétek: nem találtam a futócipőmet indulás előtt, úgyhogy a ''tornakazis'' cipőmben kellett elmennem, de végülis nem volt olyan rossz. Eleve már régóta érik egy futócipő beszerzése! Csak még szeretném outletekben is megnézni a lehetőségeket.

Egyébként más akadály is hárult elém, mivel a GPSem sokszori noszogatásra sem akart elindulni, úgyhogy ezért nem tudok most veletek statokat megosztani. Sajnos így csak a körök száma volt mérhető.

Most megyek, iszom egy kis karamellás fehérjét ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése