2011. augusztus 11., csütörtök

Insanity - 2. nap

A tegnapi fit test után egész nap enyhe izomlázat éreztem itt-ott. De a mai edzés bőven felülmúlta a fit testet, annyit biztosan állíthatok :)

A második nap videója a Plyometric Cardio Circuit nevet viseli. Tulajdonképpen ez egy interval training, ugyanúgy, mint Jillian Michaels 30 Day Shredje.

A lényege az, hogy nagy intenzitású kardió részek és rövid időtartamú pihenési szakaszok váltják egymást. Ebben az a pláne, hogy jó magasra feltornászod (szó szerint :P) a pulzusodat, aztán hagyod csökkenni.

Tény: a 30 Day Shred Level 1 videója ehhez képest piskóta volt. Nem véletlenül hívják ezt a programot Insanitynek. A legjobb az egészben, hogy elég sokan tornáznak a videóban, és főleg a vége felé még véletlenül sem csinálják szinkronban a gyakorlatokat, és sokan szabályosan haldoklanak is már a végén :)

Jó látni, hogy még a nagyon jó kondiban lévő embereknek is kell néha szünetet tartania a kemény edzés közben, és nem is szégyellnek megállni, ha kell.

Azt még hozzátenném, hogy abszolút kezdőknek nem ajánlanám ezt a programot. Kell hozzá egy kis edzettség, amivel el lehet indulni. Nekem egyelőre még sokszor meg kellett állnom, és szörnyen el is fáradtam a végére, és jó vizes is lettem. Pedig már majdnem 10 kilót fogytam, és nagyon sokat javult az állóképességem. Na de még van hová fejlődni!

Most pedig megyek és iszom egy fehérjeturmixot :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése