2011. május 20., péntek

Tegnap és ma

Tegnap tekerés volt ismét, 35 perc (370 kalória).

Az a helyzet, hogy muszáj lesz kicsit változatosabbá tennem a mozgást, mert hiába szeretem nagyon a szobabiciklit, hiába van meg a kalóriakeret, egy idő után unalmas tud lenni. És másképp is jó lenne mozogni :)

Elég sok jót olvastam Jillian Michaels edzéseiről, gondoltam kipróbálom a 30 Day Shred-et, ''miért ne?'' alapon. Csak hogy legyen valami más mozgás is :)

Ez az egész úgy néz ki, hogy 3 szint van, minden egyes szintet 10 napon át kell csinálni. Elvileg 20 perc egy szint, de az első 27-valamennyi perc. Időben nem sok, nem árt hozzá valami mást is mozogni, de nagyon ki van találva. Az a 27 perc tényleg kemény munka, és szuperül megmozgat.

Mindenkinek bátran ajánlom!

Még egy kis NSV a végére: van egy fekete majdnem-farmer anyagú rövidnadrágom, mostanában ebben tekerek itthon. Na, ez a nadrág néhány hónapja még feszült a combomon meg a hasamon is, alig jött rám. Ma azt nézegettem, hogy milyen sok hely van még a combom körül a nadrágban :)) Jó érzés :)

Szerintem nagyon fontos, hogy az ilyen sikereinket is számon tartsuk; sokszor van úgy, hogy a mérleg nem mutat semmit, pedig már napok, esetleg hetek óta keményen dolgozunk. A mérleg azonban nem minden, érdemes a centiket is mérni, és az összhatást figyelni. Megéri :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése