2011. június 8., szerda

Futás és pulzusmérők

Ma egész nap fura idő volt, egyszer zuhogott, egyszer 30 fok fölött volt a hőmérséklet. Nagy égdörgések közepette indultunk el futni, szerintem elég bátrak vagyunk, de ugye bátraké a szerencse :)

Szerencsére megúsztuk az esőt, de néha-néha azért dörgött egyet.

Ennek tükrében elég kevesen voltak a pályán, amit mondjuk nem különösebben bántam. A futás jó volt nagyon, de azért 30 fokban nem olyan egyszerű. És igen, sajnos még este fél 8-kor is odasüt a nap. Nem tudom, hogy említettem-e már, de sajnos csak 8-ig tart nyitva a pálya, ami szerintem elég nagy hülyeség, mivel nyáron még 9-kor is elég világos van, ráadásul akkor már viszonylag hűvös van, nem úgy, mint 6-7 körül. Na mindegy.

Szóval ma ketten futottunk. Nagyon jó volt, de azért a tegnapi lefárasztott rendesen, így kevesebbet tudtam teljesíteni. Ráadásul ma háromszor fél kört sétáltam, de kellett is nagyon. Sajnos a miCoach tényleg többet mutat, úgy 200-400 m-rel. Jó a GPS, meg minden, de azért főleg ilyen rövid távon, nem túl pontos. És akkor jöjjenek az adatok (a másik felem ennél többet futott, mert amikor sétáltam, ő sprintelt egyet :))

Idő: 34:40 perc
Távolság: 4.6 km
Kalória: 350
Km / perc: 7.34

A másik, hogy nézegetem már egy ideje a pulzusmérő karórákat. A legtöbb helyen eddig a Polar márkájú órákat ajánlották, úgyhogy azokat nézegettem. A legszimpatikusabb sajnos drágább annál, mint amit árban gondoltam. Igazából az amazon.com-on is megnéztem (talán nem kellett volna :)), és ott kb. tízezer forinttal olcsóbb volt... Persze Magyarországra ezt a terméket nem szállítják. Még jó, hogy pár hete jött haza az USA-ból a szomszédunk, megkérhettem volna, hogy hozza el nekem, de késő bánat.

Még nem most fogok venni, egyelőre csak nézegetem őket. Tény, hogy leginkább a pontos pulzus- és kalória-kijelzés miatt szeretném. De a kinézett órához lehet külön olyan kütyüt is venni, amivel a távolság is mérhető már. Persze egyáltalán nem biztos, hogy bármikor is beruháznék rá, de legalább megvan a lehetőség, hogy tovább lehet okosítani a terméket, és nem kell egy új órát venni, ha esetleg megnőnének az igényeim edzés terén. 

Szóval meglátjuk még... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése