2011. június 13., hétfő

Low energy

Kérem szépen: egész nap vártam, hogy elmehessek futni, hogy végre kiléphessek a házból. Ez lett volna a nap eseménye, ami felvillanyoz.

Úgy indult az egész, hogy a miCoach nem akarta megtalálni a GPS jelet. Próbálkoztam vagy 10 percet (mindezt a pálya szélén), de semmi. Tegyük hozzá gyorsan, hogy ez a telefonom hibája, nem a programé. De azért eléggé elszomorított.

Úgyhogy csak az időt mérte végül a program, na de ez is jobb, mint a semmi. 31 percet mentem végül, de nagyon kínkeserves volt. Az első 4 kör végülis simán ment, nem volt probléma. Sétáltam fél kört, úgy gondoltam, hogy még jó lenne utána hatot futni (két részletben).

Sajnos csak 2 jött össze, meg egy fél kör séta. Én nem tudom, hogy mi volt ma velem, de az a két kör... Nagyon rosszul lettem a végére. Egyszerűen éreztem, hogy nem bírom. A légzésemmel egyébként semmi baj nem volt.

De nagyon jól tettem, hogy abbahagytam, mert elég nehezen jöttem haza, ahogy lejöttem a pályáról, még rosszabbul lettem. Úgy éreztem, le kell ülnöm kicsit, de végülis nem tettem, jobbnak láttam mozgásban maradni.

Hozzá kell tennem, hogy tegnap egész délután és este fájt a fejem, 10 óra körül már szabályosan hasogatott. Bár nem tudom, hogy ennek mennyire lehet köze a dologhoz...

Szóval 7 kör volt ma összesen, és 31 perc. Majd legközelebb jobb lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése