2011. június 7., kedd

Új erő

Vasárnap még azt ígértem, hogy hétfőn írok majd. Tegnap valamilyen okból szörnyen demotivált voltam; igazából nem tudom, hogy mi okozta ezt, de sajnos még egy kis tekerésre sem tudtam rávenni magam. Viszont megígértem magamnak, hogy mától tényleg belehúzok.

Úgyhogy annak ellenére, hogy nem volt ''kísérőm'', fogtam magam, és elmentem futni. Igazából nem kellett noszogatnom magam egyáltalán, mert kifejezetten vágytam rá.  Egész nap tervezgettem, hogy este majd elmegyek futni, és milyen jó lesz.

És tényleg. Nagyon élveztem. :) Zenével kezdtem, de kb. 100 méter után rájöttem, hogy sokkal jobb lenne, ha a légzésemet és ritmusomat figyelném, ezért kikapcsoltam. 

A mobil azért továbbra is a kezemben volt, mert az adidas miCoach programja futott rajta, amire néha-néha rápillantottam, hogy hol is tartok.

Lefutottam 4 kört (1920 m), és éreztem, hogy bírnám még tovább, de úgy ítéltem meg, hogy jobb lesz egy kis szünetet tartani, nehogy elfáradjak a végére, és ne tudjam teljesíteni a kitűzött távot.

Szóval fél kör séta után (240 m) futottam 2 kört, majd megint sétáltam fél kört, majd megint futottam 2 kört. 
A miCoach, mint azt márt említettem, GPS-jelek alapján méri a távolságot. Végülis nem tudom, hogy mennyire pontos, mindenesetre egy icipicivel több jött ki, mint amennyi kellett volna. Ezt azért ne vegyétek készpénznek, mert eleve a fél kör séta is picit kevesebb volt (ergo több volt a futás), szóval az igazság valahol a kettő között van. De tényleg kis eltérésről beszélünk.

Íme a végeredmény:

Idő: 34:02 perc
Távolság: 4.60 km
Kalória: 350
Perc / km: 7:24

Nagyon elégedett vagyok magammal, szerintem szépen haladok. Az pedig, hogy odafigyelek a légzésemre, rengeteget segít.

Remélem ti is szépen haladtok a célotok felé. Kitartás mindenkinek!! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése