2011. június 5., vasárnap

Összefoglaló

Pár nap kimaradt blogolás szempontjából, mivel hazautaztam. Nézzük, mi történt azóta, hogy utoljára írtam. Elég sokat utaztam, otthon voltam, felidegesítettek páran, de a lényeg, hogy sportoltam

Pénteken és szombaton is elmentünk otthon futni. Falun laknak a szüleim, a vidék pedig eléggé dombos, erdős. Végülis a terep nem volt olyan egyszerű, mert nagyon egyenetlen volt a talaj, sok volt a gaz, kavics, stb. Ráadásul sokat kellett dombra fel futni, ami valljuk be, elég fárasztó :) De mindkét nap meglett a 3 km futás, plusz séta. (Kb. 300 m, de mikor hogy). De azt kell mondanom, hogy egyre jobban megy. Persze az is nagyon sokat számít, hogy az ember körül ott a táj, és észre sem lehet venni, hogy telik az idő. Éppen ezért egy séta bőven elég is volt (ha egyenletes lett volna a talaj, még azt is megkockáztatom, hogy pihenés nélkül is bírtam volna).

A miCoach nevű programmal néztük végig, hogy hol járunk időben, távolságban, stb. A végén megnéztük az útvonalat is, és tényleg. Elég pontosan meg tudta mutatni, hogy merre jártunk. Egyébként összesíti is az edzéseket, ami nekem nagyon szimpatikus, mert szeretem nézegetni, hogy hány km-nél meg percnél járunk összesen. Ez engem valahogy motivál. 

Az étkezésemre is odafigyeltem ezalatt a pár nap alatt, meg jól is éreztem magam otthon, úgyhogy elégedett vagyok. Ahogy visszaértem, ráálltam a mérlegre, és ez is elégedettséggel töltött el, de persze még meglátom, hogy mit hoz a holnap.

Amúgy képzeljétek, voltam a Hádában, és turiztam magamnak egy nagyon szuper Puma nadrágot. Futáshoz vettem, úgyhogy majd beszámolok róla, hogy milyen. :) Anyukámnak egy nagyon jó Adidas fürdőruhát sikerült kifognom, aminek nagyon-nagyon örült, mivel mostanában kezdett el úszni, és szüksége volt rá. :)
Holnaptól ismét írok minden nap, de addig is szép estét mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése