2011. június 16., csütörtök

Keresztutak

Tegnap pihenőnapot rendeltem el, mert a két nap egymás utáni futást eléggé megéreztem. Este ráadásul barátokkal is találkoztunk, én szokásomhoz híven csak light colát ittam. :) Elég sokáig maradtunk, még később értünk haza, szóval 4 körül aludtam csak el. Ehhez képest 10-kor keltem.

Ennek ellenére elég jól tudtam ma haladni a biokémiával, úgyhogy minden oké.

Ma futás lett volna a program, de egy hirtelen ötlettől vezérelve inkább hazautazom a szüleimhez. Biztos, hogy nagyon jó lesz, de ma már így nem fog beleférni valószínűleg semmi sport, úgyhogy ez lesz a héten a második, és egyben utolsó pihenőnapom. A hét további napján a futás garantált ;)

A súlyom nem változott semmit, ami most inkább öröm, mint bosszúság. De lesz ez még sokkal jobb is :)

További szép napot, és kitartás mindenkinek! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése