2011. június 10., péntek

Ha esik, ha fúj

Egész nap borult volt az idő, meg-meg dörrent néha az ég, esőfelhők gyülekeztek. Elgondolkoztam rajta, hogy induljak-e el egyáltalán futni, mert ugyan nagyon szerettem volna elmenni, de ha elkap a vihar, az nem lesz éppen kellemes. Aztán csak elindultam, esernyővel a kézben :D

Igazából nem volt semmi gond. Nem bántam, hogy rossz idő van, inkább örültem annak a 18 foknak, mert legalább nem sültem meg, és jobban tudtam teljesíteni.

Amit bánok: éhgyomorra indultam el, hirtelen már nem tudtam, hogy mit egyek, és már egyébként is túl késő volt induláskor ezen gondolkozni. Néha éreztem is futás közben, hogy kevés, nagyon kevés a glükóz a szervezetemnek. De legalább tanulságként szolgál.

Így nézett ki a mai program: 5 kör futás, fél kör séta, 5 kör futás. A végén már nehezebb volt picit, az utolsó 2 körben pedig már csepergett az eső, de nem volt vészes. Nagyon nagyon örülök a mai napnak :)

A telefonom, és rajta az adidas miCoach program ma is jött velem, íme:

Idő: 37:43 perc
Távolság: 5.56 km (!)
Kalória: 418
Perc / km: 6:47

A héten  már nem hiszem, hogy fogok futni. Viszont szegény Jilliant eléggé elhanyagoltam az utóbbi időben, meg a szobabicajt is, úgyhogy majd kikombinálok valamit holnapra :) 

Szép estét mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése