2011. június 24., péntek

Kontraszt

Bocsánat, hogy tegnap nem írtam, de elmentem 6-ra futni, aztán ahogy hazaértem, éppen hogy csak lezuhanyoztam, és már rohantam is a boltba. Alighogy befejeztem a vásárlást, kiderült, hogy mégiscsak megyünk házibuliba, sőt, már ott kellene legyünk egy ideje :D

Szóval éjfél után értünk haza, akkor meg már nem tudtam írni.

Na de vissza a futáshoz! Persze muszáj is volt már mozognom valamit, de igazából ami leginkább motivált, az az, hogy már nagyon nagyon hiányzott a futás. Úgyhogy elmentem, 10 kört terveztem, 10 kör is lett :) Plusz a fél kör séta.

Idő: 38:21 perc
Távolság: 5.33 km
Kalória: 405
Perc / km: 7.11

Olyan 30 fok körül volt egyébként, majdnem az egész pályára odatűzött a nap, volt is egy olyan szakasz, ahol konkrétan csak csukott szemmel lehetett futni. De ettől függetlenül megcsináltam, és nagyon jól éreztem magam.

Mára csak egy kis laza futást terveztem, mert holnap is 10 kört szeretnék futni, és három nap egymás után kicsit sok.

Szóval eleve az volt a helyzet, hogy borult volt az ég, esőre állt. Na de nem baj, csináltam már ilyet egy párszor, menjünk! Csakhogy most nem vittem se esernyőt, se kapucnis felsőt :D Hogy nehogy melegem legyen :D

Hát... 5 kört terveztem. Lefutottam 1 kört, és eleredt az eső. Na de nem csöpörgött, hanem rendesen esett. Mondom nem baj, hátha eláll, stb. De nem, egyre jobban rákezdett, viszont én már nem akartam abbahagyni, végig akartam csinálni.

Kb. 5-en futottunk az egész pályán. Egyébként nem volt vészes, mert egyáltalán nem volt hideg, 5 kört lefutni pedig nem sok. Egyébként hazafelé is esett, szóval kicsit eláztam :D

Idő: 15:39
Távolság: 2.73 km
Kalória: 201
Perc / km: 5:45 (Ennek nagyon örültem :)

Szép estét nektek! :)

2 megjegyzés:

  1. Ez a futás már csak ilyen :/
    Esőben meg túl melegben én nem is szeretem, be kell, hogy valljam.

    Amúgy Te merre szoktál futni? A közelben van ez a pálya? Örülnék én is egynek :D

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, az időjárási viszonyok nagyon meg tudják nehezíteni a dolgot :/

    Amúgy a debreceni Gyulai István Atlétikai Stadionban szoktam futni (Debrecenbe járok egyetemre :) Sajnos Pesten nem tudom, hogy milyen lehetőségek vannak, de lefogadom, hogy sokrétűbbek, mint itt :)Nézz utána, biztos vagyok benne, hogy fogsz találni! ;)

    Ja amúgy ahogy így belegondoltam, még egy pályáról tudok itt a közelben, az meg az egyetemhez tartozik, úgyhogy ezek után biztos vagyok benne, hogy hozzád közel is kell lennie egynek ;)

    Amúgy nagyon szuper, mert a hét minden napján lehet használni (meghatározott időpontban, ill. ha épp nincs verseny), és hát ugye rekortán, ami hatalmas előny, mert nem bántja annyira az ízületeimet :)

    VálaszTörlés