2011. június 19., vasárnap

Chill out

Mivel nem tudom, hogy vasárnap hogy van nyitva az atlétikai pálya, de elállt már az eső, ezért elmentem futni a környéken. Egyáltalán nem volt hideg, pocsolya is alig, csak azt sajnálom, hogy betonon kellett futnom. De ettől eltekintve nagyon szuper volt, jó érzés, hogy vasárnap este elmentem futni és nem a kifogásokat kerestem :)

Persze ez csak egy kis chill out futás volt, olyan kis lazulós.

Idő: 28:33 perc
Távolság: 3.57 km
Kalória: 275
Perc / km: 8.00 (na igen :D)

Még nem tudom, hogy mit csináljak holnaptól, mert őszintén szólva a tegnapi kétszeres Jilliant azért megéreztem. Csak kicsit van izomlázam, de azért érezhetően visszavesz a teljesítményemből. A C-vitamint meg szedegetem, amikor csak eszembe jut.

További szép estét mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése