2011. június 19., vasárnap

Napok

Szóval otthon voltam kicsit, de azért az élet nem állt meg. :) Csütörtökön utaztunk, elég későn értünk haza, szóval sport nem volt. Viszont anyukám fantasztikus vacsit csinált, ami belefért az aznapi keretembe, úgyhogy kihagytam a fehérjét :)

Pénteken futottunk, de sajnos elég későn sikerült elindulnunk (majdnem 9-kor), úgyhogy nem tudtunk annyit futni, amennyit szerettünk volna, a sötétedés miatt. Összesítés:

Idő: 26:02 perc
Távolság: 3.48 km
Kalória: 265
Perc / km: 7:29

Azért emelkedőkön, meg rossz, gödrös földutakon futni korántsem ugyanaz, mint rekortán pályán. Persze változatos a táj, meg lehet közben nézelődni, de nagyon vigyázni kell, nehogy félrelépjen az ember, és megsérüljön, ráadásul a légzést is nehezítik a változatos talajviszonyok.

Ennek ellenére jó volt nagyon, mert a lényeg, hogy futhattunk! :) Futás után fehérjeturmixot ittam, szokás szerint. Még mindig van benne, pedig majdnem minden nap iszom egy adagot. 

Szombaton, vagyis tegnap pedig Jillian Michaels 30 Day Shred Level 1-jét csináltam, kétszer. Jó, tudom... De szülinapoztunk, úgyhogy tortát is ettem, meg mindenfélét, bár mértékkel. Szóval úgy éreztem az első kör után, hogy sokkal jobban érezném magam, ha még egyszer megcsinálnám, úgyhogy kb. 1 óra szünet után így is tettem. Jó volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése