2011. június 28., kedd

Cél 1 pipa :)

Nem tudom, hogy emlékeztek-e még erre a bejegyzésemre. Itt megemlítem futólag, hogy a következő célom az, hogy 5 km-et le tudjak futni megállás nélkül. 

A futással való kapcsolatomról írtam már itt. Röviden összefoglalva sokat szenvedtem miatta régen még középiskolában, és majdnem sikerült is megutáltatniuk velem. Plusz mindig rossz technikával futottam, úgyhogy a vereség borítékolható volt. 2 km-t sem bírtam megállás nélkül lefutni. Na de hányszor álltam meg, az sem mindegy! Nem egyszer, nem kétszer...

Szóval tegnap elterveztem, hogy kimegyek ma reggel a pályára, megnézni, hogy milyenek reggel a körülmények, hányan vannak, stb. Meg este nem lett volna időm futni.

Éhgyomorra mentem, másképp nem is tudtam volna futni (olyan korán meg nem tudtam volna felkelni, hogy egyek is valamit! Mert ugye kb. futás előtt fél, 1 órával kell).

Kezdjük ott, hogy már ahogy kiléptem a lakásból, csöpörgött az eső. Nem igazán érdekelt, volt nálam kapucnis pulcsi :)

Aztán ahogy kiértem a pályára, hárman futottak (együtt), de nem a rekortánon, hanem a belső füves részen. Máskor a pálya szélén, meg a lelátóknál is mindig egy csomóan vannak, most egy lélek sem volt. Lefutottam 4 kört, és a többiek is elmentek :D

Szóval a maradékot teljesen egyedül futottam. Sehol egy lélek. Mondjuk a pályáról át lehet látni a gerelyhajító pályára, ami füves, és annak a szélén is szoktak futni. Most is voltak vagy ketten :) Szóval azért annyira nem voltam egyedül.

Először bizonytalan voltam, hogy mi legyen. Fussak csak 5 kört? Esik is, tanulnom is kell, blabla... kifogások, tudjátok :D De nem. Úgy éreztem, hogy muszáj még a 6. kört lefutnom, és csak utána pihenni, ugyanis attól féltem, hogy ha 5 körnél pihenek, esetleg abbahagyom.

Aztán végülis úgy éreztem, hogy menni fog ez, szóval nem hagytam abba. Amikor elérkeztem a 10. körig (10 kört akartam futni), láttam, hogy nincs még meg az 5 km, úgyhogy mentem tovább. Kb. még egy fél kört futottam pluszban. 

Idő: 37:48
Távolság: 5.09
Kalória: 387
Perc / km: 7:26

Amint látjátok, nagyon hasonlóak az eredményeim azokhoz a futásokhoz, amiket 1 szünettel csináltam végig. Őszintén szólva szerintem a GPS most volt a legpontosabb, a sebességről meg annyit tudok mondani csak, hogy amiatt, hogy nem tartottam szünetet, jobban visszafogtam magam, hogy kibírjam. Volt, hogy nagyon lassan futottam. De futottam, és ez a lényeg :)

Következő célok: 10 km futás (egyelőre kis sétával), 5 km futás séta nélkül, 25 perc alatt!

Hát ezeket nem két perc alatt fogom elérni, az tuti :) De küzdeni kell :)
Szép napot mindenkinek! :)

1 megjegyzés:

  1. gratula az eredményhez! :) a futással én is így állok mint te :D, van,mikor megállok sétálni, de én is ki szoktam ilyen célokat tűzni :)

    VálaszTörlés