2011. május 30., hétfő

Futós hétfő

Azt hiszem, hogy sikerült elindítani valami változást. Tudniillik eddig elég rosszul futottam, leginkább a levegőt vettem rosszul, emiatt hamarabb kifáradtam, és az oldalam is (vagyis a lépem) fájt. Ilyenkor azért fáj a lépünk, mert kevés oxigénhez jut, vagyis egész egyszerűen rosszul vesszük a levegőt.
Kimentünk ma a pályára, és azt beszéltük meg, hogy 2 kört futunk (840 m), 1 kört sétálunk, 2 kört futunk, 1 kört sétálunk, még 2 kört futunk, és vége :) Szóval összesen 6 kört futunk, ami kb. 2520 m. (Azért csak körülbelül, mert nyilván ha külső körben futunk, az hosszabb táv)

Az első két kör (mivel még az elején voltunk) nem ment rosszul. De a második két kör elég rosszul ment, megfájdult az oldalam is, szóval rosszul vettem a levegőt...

Aztán az utolsó két körnél picit lassítottunk, és maximálisan a légzésemre figyeltem. Utánaolvasgattam hétvégén a neten, és állítólag ha kifulladva érezzük magunkat, úgy kell beállítani a légzésünket, hogy hosszabb ideig fújjuk ki a levegőt, mint ameddig beszívjuk. Szóval próbáltam számolgatni magamban, hogy 2-ig számolva beszívom, 3 vagy 4-ig számolva kifújom. Inkább a 4-et tartottam.

Persze tudom, hogy nagyon sokat fog még változni a technikám, de ez így most nagyon jó volt. Egyáltalán nem fáradtam el, nem fulladtam ki, és - bírtam volna még legalább 1 kört, ha nem kettőt!

A másik pedig, hogy tegnap böngészgettem az Android Market-et, és a kiemelt letöltések között volt a miCoach. Ingyenesen letölthető, az Adidas programja, és az a lényege, hogy GPS-en keresztül nézi, hogy mennyit futsz: időben, kalóriában, sebességben, stb. Különböző programokat is be lehet állítani, plusz egy edződ is van (egy hang ''személyében'' :D), aki elvileg utasít, stb. De én ezt lenémítottam, viszont biztos vagyok benne, hogy van olyan, akinek ez hasznos lehet.

Szóval az adatok: 

Idő: 30:21 perc
Távolság: 3.78 km
Kalória: 292 kcal
Átlagsebesség: 8:02 km/h

De: számoljátok bele, hogy három kört gyalogoltunk, és ezek látszanak is az adatokon Tehát pl. a sebesség az csak egy átlag, szóval amikor futottunk, akkor ennél gyorsabban futottunk.

Most nézem, hogy még grafikonokat is rajzol neked :) Érdekes  :)

Na szóval a táv, sebesség és idő elég pontos adat, a kalória nyilván csak hozzávetőleges.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése