2011. május 10., kedd

Step, miegymás

Írtam, hogy tegnapra már eléggé lefáradtam a suli meg a kialvatlanság miatt (na, mondjuk a kettő szorosan összefügg... :D), de sajnos ma 8-ra kellett mennem, úgyhogy csak még fáradtabb lettem. Az előadáson majdnem bealudtam :) Szóval 11-kor ledőltem aludni, 2-ig húztam a lóbőrt :)

Reggelire csak egy banánt ettem, mert többre nem volt időm, de alvás előtt meg már nem akartam enni. Ebéd sali volt, meg nasiztam is egy kicsit. Szóval ma elég jól abszolváltam a kalória kérdést.

Délután már sokkal jobban éreztem magam. El is mentem step aerobicra, szuper volt, most sokkal jobban ment, mint múlt héten. Elég jól megmozgatott, mondta is Andi, hogy ez az óra nehezebb volt, mint mások, a bonyolultabb koreográfia miatt. 

Holnap tesim lesz, és azt tervezem, hogy este spinningre is elmegyek, mert néhány nap múlva lejár a bérletem, és még van egy pár órám :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése