2011. május 4., szerda

Step & alakformálás

Hajnali 4-ig nem tudtam ma elaludni, szörnyű volt. Képzelhetitek, hogy milyen energikusan ébredtem... Déltől tesi órám volt, de annyira szétszórt vagyok ma, hogy elfelejtettem bevenni az L-karnitin kapszuláimat, amit elég hamar sikerült is megbánnom, mivel semmi erőm nem volt a gyakorlatokhoz. Pedig egy kis steppel kezdtünk, amit nagyon szeretek (és tegnap minden probléma nélkül ment a keményebb edzés). Szóval kész katasztrófa volt, sokszor úgy éreztem, hogy ''na most fogok elájulni'', pedig reggeliztem, még kakaót is ittam, mert éreztem, hogy szükségem van az energiára.

Kb. 30 perc step után áttértünk az alakformáló részre, amit, mint azt már említettem, nem szeretek. De most úgy érzem jobban jött, mint a step. De azért kínlódtam, hogy mikor lesz már vége, ugyanis nem tudott annyira lekötni.

Szóval ma nagyjából 70 percet mozogtam aktívan, MFP szerint ez kb. 512 kalóriának felel meg.

Ma jobban ettem, mint tegnap, főztem is, finomat :)) Az előírt kalóriát tudtam tartani, úgyhogy minden rendben. Pedig már elterveztem, hogy ha esetleg úgy jönne ki a lépés, még tekernék ma egyet, de végülis holnapra hagyom.

És a legjobbat kihagytam: ma ráálltam a mérlegre, és fél kilóval kevesebbet mutatott :) Azt hiszem, jó úton haladok :)

További szép estét mindenkinek ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése