2011. május 25., szerda

Új tevékenység: futás

2 napos hallgatásom okával most senkit nem untatnék, röviden csak annyit mondok, hogy összecsaptak kicsit a fejünk fölött a hullámok.

Pár napja rendeltem innen tejsavó fehérjét. Már nagyon régen szeretnék, főleg azért, mert bevallom, mindenféle próbálkozás ellenére nagyon nehezemre esik este enni. Van, amikor megy, de legtöbbször egyszerűen nem vagyok éhes, nincs kedvem enni, nem tudom, hogy mit, stb. Szerintem ez még régen rögzült be, amikor mániákusan nem ettem 6 után, meg hasonlók. Nagy hiba, de mit tegyek, ha egyszerűen az esetek többségében nem vagyok már éhes este. 

Ráadásul edzés után fel kell tölteni újra a raktárakat, ami eddig szintén nem történt meg, úgyhogy lépnem kellett. Ahogy már említettem, elég régóta nézegetem már a különböző fehérjekészítményeket, de elég sokféle van, úgyhogy nem volt könnyű választani, ráadásul a különbözős fajták különböző alkalmakra valók. Szóval például a testépítők nem is csak egyfélét fogyasztanak, hanem igen megfontoltan alakítják ki a fehérje- és egyéb tápanyag-bevitelüket.

Azonban - és ez bármennyire is nevetségesnek hangzik - de egy kifejezetten ezzel foglalkozó üzletbe nem mertem volna (még!) bemenni. Tudom, az egy jó dolog, hogy próbálom jó dolgokkal kiegészíteni a táplálkozásomat, de még nem érzem magam annyira magabiztosnak, hogy egy ilyen helyre csak úgy bemenjek :) Ti azért ne így álljatok hozzá :)

Mindenesetre neten rendeltem meg, komolyan mondom, fizetéstől számítva a 2. napon már ki is hozták. Nagyon gyors volt! Ráadásul ma reggel kaptam is egy sms-t, hogy 12-15 óra között várható, hogy jön a futár. Piros pont :) És 12 óra kb. 5 perckor már csöngetett is!

A legkisebb kiszerelést rendeltem az adott termékből, 920 g, de egészen meglepődtem rajta, hogy milyen nagy doboz :) Kíváncsi vagyok, hogy meddig fog kitartani. Egyébként többféle ízben is lehet kapni, én csokis-mogyorós ízűt választottam. Egy adag 115 kcal, a termék ráadásul aszpartám mentes. Ez számomra még egy piros pont.

Ma este elmentünk a barátommal futni, és bevallom, hogy nagyon büszke vagyok magamra. Sokat javult persze az állóképességem, de kíváncsi voltam, hogy ez mennyire fog a futásban jelentkezni. Ugyanis be kell vallanom, hogy nem éppen a futás az erősségem :)

Kb. 30 percet futottunk tisztán, plusz séta. Két részletben futottunk, ugyanis elfutottunk a közeli pályáig, de végülis kiderült, hogy az csak este 8-ig vehető igénybe, úgyhogy másfelé folytattuk utunkat.

Lehet, hogy nem tűnik soknak 30 perc futás, de higgyétek el, hogy számomra ez hatalmas előrelépés. Utólag nézve az útvonaltervezővel a megtett utat, nagyjából 4 km-t futottunk. :)

Utána ittam egy pohár fehérjét, kifejezetten jól esett. Nem erőteljes az íze, de kellemes.

Remélem ezentúl el fogok tudni járni futni :) Legalább párszor egy héten. 

Szép estét mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése