2011. május 15., vasárnap

Non scale victory

Nos, talán már észrevettétek, hogy elkötelezett My Fitness Pal felhasználóvá váltam. Minden nap bepötyögöm, hogy miket ettem aznap, hogy mit és mennyit mozogtam, aztán nézem elégedetten, hogy benne voltam a kalóriakeretben (általában :)

A fórumot is szoktam böngészgetni, kedvenc témaköröm a sikersztorik témaköre. Nagyon jó látni, hogy ki milyen volt, és milyen lett.

Van azonban egy olyan kifejezés (Non Scale Victory, NSV), ami olyan eredményre utal, ami nem kilókban mérhető, nem a mérleg mutatta nekünk.

Tegnap pont ilyen történt velem :) Fürdőruhát próbáltam, és nem is tudom (fura érzés így leírni), de valahogy elégedett voltam magammal, ahogy a tükörbe néztem. Félreértés ne essék, még messze vagyok a célomtól, de már így is sokat változtam, és sokkal jobban érzem magam a bőrömben.

Régen nagyjából fürdőruhát utáltam a legjobban vásárolni, de most ez nagyon pozitív élmény volt számomra, amiért igazán hálás vagyok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése