2011. május 7., szombat

Mi történt?

Két nap pihenőt tartottam, ahogy azt észre is vehettétek :) A csütörtöki nap tervezett volt, ugyanis az MFP-n heti 5 nap edzést állítottam be, és hétfő-kedd-szerdán mozogtam, úgyhogy valahová be kellett iktatni a szünetet. Pénteken viszont nagyon fáradtnak éreztem magam, úgyhogy beiktattam a második pihenőt is.

Természetesen az étkezésemre ettől függetlenül odafigyeltem.

Ma pedig fél kilóval kevesebbet mutatott a mérleg :-)

Este 50 percet (505 kalória) letekertem, azért nem 60-at, mert már elég késő volt (van), és nem akartam tovább zavarni a szomszédokat. Bevallom a tekerésben ez az egyetlen ellenségem. Igazából még soha senki nem szólt, hogy zavarnék, de sajnos annyira hallatszik minden (tapasztalat), hogy mindig mindent próbálok csendben csinálni. Na de ez a bicaj sajnos elég hangos, már elég régi :// Úgyhogy igazából én magam vagyok a gát, mert mindig amiatt rettegek, hogy zavarok valakit.

Viszont ez a mai meg sem kottyant, érezhetően jót tett a két nap pihenő. 3x ennyit is végig tudtam volna csinálni, maximum meguntam volna :)

További szép estét mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése