2011. május 28., szombat

5. nap

...a 30 Day Shred Level 1-ből. Igaz, elvileg minden nap kellene csinálni, de én csak akkor csinálom, ha épp úgy jön ki a lépés, mivel mást is mozgok mellette.

Sajnos még mindig izomlázam van, pedig szedem a C-vitamint lelkesen. Mindehhez hozzájárult még az egész napos fülledt meleg és a sok tanulás, úgyhogy alig bírtam letornázni a 27 percet. Persze utólag jólesett, de közben nem is tudom... valahogy nehezen tudtam lépést tartani. Na majd holnap :)

Evés szempontjából minden oké volt. Engedélyeztem ugyan magamnak egy csokit, de még itthon döntöttem a dologról, úgyhogy teljesen oké a dolog.

Igazából nem mondtam le semmiről (erről majd írok egy egész bejegyzést a közeljövőben), de mivel rendesen eszem, nem kívánok csokit, chipset, stb. úgy, mint régen. Szerintem teljesen normálisra álltam vissza. 

Már nagyon várom, hogy hétfő legyen, és fussunk! Szeretnék egyre jobb lenni, és bizonyítani.
Szép estét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése