2011. május 9., hétfő

Monday, Monday, Monday

A mai 60 perc bicajozásom sehogy sem akart összejönni :) Kezdjük ott, hogy keveset aludtam az éjjel (ma zh-ztam, arra kellett készülnöm), úgyhogy elég fáradt voltam egész nap, de nem, nem hagytam magam, csak belevágtam a tekerésbe.

Felraktam néhány új számot a telefonomra, hogy majd azokra tekerek, erre a zenelejátszóm teljesen megzavarodott, az sd-kártyán rajta van minden, de a lejátszó kb. csak 5 darabot mutat. Na oké, semmi gond, gondoltam, hallgatom az sd-kártyáról közvetlenül. Kb. 12 perc múlva kiírta a telefonom, hogy nem hajlandó tovább zenét lejátszani, mivel le fog merülni :)))

Szóval fogtam a laptopomat, és sorozatot néztem tekerés közben. Ez elég jó volt, mert sokkal jobban telt az idő. Viszont hívtak telefonon, és közben véletlenül letöröltem minden eddigi adatot (az összes eddigi tekerések hossza mérföldben, meg az adott tekerés adatai, hogy hány perc, stb).
Szóval örültem nagyon :) De tudom, hogy több, mint 50 (valójában 56-60 kb) mérföld volt összesen, de jegyezzük fel ide az 50-et szépen, legalább kerek szám :)

Persze a végén, csak hogy teljes legyen az élmény, a laptopom (ami amúgy kontakthibás, szóval elég gyakran szórakozik velem), ismét úgy döntött, hogy nem mutat nekem semmi képet :)

Úgyhogy 45 (kb., bár szerintem több volt, inkább olyan 50-et mondanék) perc tekerés után abbahagytam. Majd holnap jobbak lesznek a körülmények. (Reméljük)

Igazából holnap step nap van, de eldöntöttem, hogy tekerni is fogok, mert bele akarok húzni a mozgásba! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése