2011. május 2., hétfő

Szuper eszköz

Igen! Ez a My Fitness Pal abszolút nekem való! Ennél jobbat kitalálni nem lehet! :) Nagyjából egy hete használom, de már érzem és látom a változást (és a mérleg is!) Nem vagyok soha éhes, és mindig motivált vagyok edzeni, plusz egy kis édesség is belefér néha.

Ma ismét csak 30 percet tekertem (312 kalória), ebben közrejátszott az is, hogy sajnos vannak alsó szomszédok, és mindig nagyon félek, hogy nehogy zavarjam őket... Ugyanis elég hangosan ''kattog'' a bicaj. Ezért általában este 8 körül szoktam tekerni, mert akkor már biztos, hogy itthon vagyok, és valószínű még nem (annyira) zavarok senkit sem. Na de ma kicsit kicsúsztam az időből, főleg azért, mert túl későn jutott eszembe bevenni az L-karnitint.

Szóval 8.50-től tekertem, ami azért kicsit húzós, igyekeztem is hamar túl lenni rajta.

Nagyon jól érzem magam :)) Nektek is hasonlóan szép estét kívánok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése