2011. május 21., szombat

Plusz egy lépés a siker felé!

Valójában minden egyes jól eltöltött nap az. Ma 22 perc szobabiciklivel kezdtem, aztán végigtornáztam Jillian 30 Day Shred videójának első szintjét. (27 perc).

Ez így nagyon kerek volt nekem mára. Tudom, már tegnap is említettem, de ez a 30 Day Shred nagyon ott van. Rákeresgettem MFP-n is, ott azt írták, hogy circuit trainingként kell bevinni a listába, és valóban. Ugyanis az egésznek az a lényege, hogy kardió (ugrabugra ezerrel, felviszi a pulzusodat), erősítő (súlyzós gyakorlatok) és hasizomgyakorlatos blokkok ismétlődnek. Egy-egy blokk csak pár perc, de az, hogy így kombinálva vannak a gyakorlatok, nagyon hatékonnyá teszi az egészet.

Még egyszer: csak ajánlani tudom!

A napi kalóriát tartani tudtam (sőt). Ma elmentem délután boltba, mert nagyon szép idő volt, és nem akartam egész nap itthon ülni. Odafelé tömegközlekedéssel mentem, de visszafelé sétáltam :) Kb. egy 30 perces sétát képzeljetek el. Nagyon jól esett a szép időben sétálni, nektek is ajánlom :)

Jó érzés volt, hogy a boltban célirányosan tudtam haladni. Persze ilyenkor megpillantja az ember a csokikat, chipseket, stb. De most ahogy rájuk néztem, egy cseppet sem kívántam valahogy semmit. Az ebédemnek is csak nagyjából a felét tudtam megenni. Persze ez egészen biztos, hogy a meleg miatt volt, de mégis :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése